Mädchen, Mädchen!
Det är sommar - och det innebär att vinna den sista volleybollmatchen före sommarlovet. Men Inken och hennes två bästa vänner Victoria och Lena har andra problem. Alla andra i världen verkar tycka att det är så enkelt, men det orsakar de tre tjejerna oändliga problem. Hur ska de äntligen lyckas få en orgasm?