Dashing Through the Snow
Eddie Garrick är en godhjärtad man som har förlorat sin tro på julens under. När han umgås med sin nioåriga dotter Charlotte på julafton, blir han vän med en mystisk man i en röd dräkt som heter Nick.
En rolig och gripande berättelse om en socialarbetare från Atlanta på julaftonsresa med sin dotter som hjälper honom att minnas julens glädje och magi. Eddie Garrick är en godhjärtad man som har vänt julen ryggen på grund av en traumatisk barndomsupplevelse. På begäran av sin fru Allison tar Eddie, som är socialarbetare, med sig sin nioåriga dotter Charlotte för att jobba med honom på julafton, där de träffar en mystisk man i en röd dräkt som heter Nick. Eddie tror att mannen har vanföreställningar och behöver professionell hjälp, men när han väcker en lokal politikers vrede, tas han och Charlotte ut på ett magiskt äventyr som kanske kan återupprätta hans tro på julen.