Mars: En dag på den röda planeten
En episk resa runt Mars - ett varv, från gryning till natt - visar den röda planeten på ett sätt du aldrig tidigare skådat. Denna film använder data från satelliter och rovers för att bygga en äkta version av Mars och avkoda planetens landskap för att visa dess fantastiska historia. Längst vägen ser vi universums största vulkan, uråldriga sjöar, utomjordliga isvärldar och vrak från gamla uppdrag.