Marvel Rising Operation Shuri
Secret Warriors liv ställs på ända under deras nya uppdrag: att visa Shuri, kronprinsessan av Wakanda, hur det är att vara en vanlig tonåring.
Secret Warriors liv ställs på ända när de ställs inför ett nytt uppdrag: att umgås med Shuri, kronprinsessan av Wakanda, och visa henne hur det är att vara en vanlig tonåring. Men det finns inget vanligt när man har att göra med en av planetens smartaste och mest berömda människor.