Marvel Rising: Secret Warriors
De unga Marvel-karaktärerna ms Marvel, Squirrel Girl, Quake, Patriot, America Chavez och Inferno slår ihop sina krafter och skapar en oväntad men formidabel grupp blivande superhjältar. När ett oväntat hot når Marvels universum har dessa otränade tonåringar inget annat val än att jobba tillsammans.