Meet the Deedles
Två surfare från Hawaii misstas för parkvaktrekryter. Ingen extremsport kunde förbereda dem för parkvakten som vill stjäla Old Faithful. Kan de rädda Yellowstones landmärke i tid?
Förbered er på skratt när surfarna Phil och Stew Deedle från Hawaii misstas för parkvakter. Varken skateboarding eller klättring har förberett dessa två våghalsar på Frank Slater, en före detta parkvakt som lever under marken och smider en plan för att hämnas på dem som gav honom sparken. Kan de två bröderna stoppa Frank från att stjäla Old Faithful, Yellowstones främsta landmärke?