Mère et Fille : California Dream
Isa och Barbara ska åka till Los Angeles för att tävla i modedesign. Men inget går som planerat!
Barbaras dröm att bli en stor modedesigner är på väg att bli sann: hon har blivit utvald till WORLD FASHION SUMMER DRESS-tävlingen som kommer att ta plats om två veckor! Det är otroligt! Hon måste representera klänningen hon gjort. Men hennes stolta mor är inte särskilt glad att få veta att tävlingen ska hållas i Los Angeles. Hon har en chans att resa över hela USA! Sedan händer något galnare: på flygplatsen hjälper hon en ung tjej att bli av med en massa paparazzis. Denna unga tjej visar sig vara en amerikansk tonårsstjärna. Hon tackar Barbara och bjuder över henne. Det här är toppen! Förutom att... Barbaras mamma, Isabelle, gör allt hon kan för att också bli inbjuden. Den kaliforniska frihet som Barbara hoppades på blir snart en storm av katastrofer med en klumpig Isabelle.