Miami
Det blir oavbrutna skratt när en ung kvinna avslöjar de vilda detaljerna från sina släktingars trassliga affärer.
I denna sexiga komedi spelar den oemotståndliga Sarah Jessica Parker en nyförlovad ung kvinna som håller på att göra en chockerande upptäckt: Äktenskap och trohet går inte alltid hand i hand, särskilt inte i hennes familj! Därifrån blir det oavbrutna skratt när hon, en efter en, avslöjar de vilda detaljerna från sina släktingars trassliga affärer – och börjar omvärdera sitt eget förestående äktenskap! Miami gnistrar med het, sexig, komisk underhållning!