Camping Out
Musse, Mimmi, Klarabella och Klasse är på en campingtur och njuter av naturen, tills ankomsten av en ensam mygga eskalerar till en total attack som involverar en armé av stickande skadedjur. Camparna går till motattack med fyndiga motdrag.