Min hund är en tjuv
En trafikreporter på en lokal radiostation får bättre lyssnarsiffror när en sanktbernhardshund smyger sig ombord på hans helikopter, men den lurviga kleptomanen ställer till det för dem båda när han nonchalant tar ett halsband värt en miljon dollar från några professionella juveltjuvar.