Min vän från underjorden
Fuzzbucket – en klok, kärleksfull men osynlig varelse – hjälper Mikey att hantera sina föräldrar och traumat från hans första dag på high school. I gengäld hjälper Mikey med att skapa en sammankoppling som gör honom synlig för alla.