Mission to Mars
När den första bemannade rymdfärden till Mars slutar i en förödande tragedi inleds en räddningsinsats för att utreda katastrofen och ta hem överlevande.
Året är 2020 och den första bemannade rymdfärden till Mars, ledd av Luke Graham (Don Cheadle), landar tryggt på den röda planeten. Men landskapet på Mars döljer en bisarr och chockerande hemlighet som leder till en mystisk katastrof, och de är så omfattande att flera av besättningsmedlemmarna omkommer. NASA nås av ett sista kryptiskt meddelande från Graham och inleder en räddningsinsats för att utreda katastrofen och ta hem överlevande – om det finns några. Räddningsteamet möts av närmast oöverstigliga faror, men med hjälp av sin djupa vänskap landar de till slut på Mars och gör där en fullständigt otrolig upptäckt. Mission to Mars är en actionfylld rymdfärd som kommer att fascinera dig med sina otroliga specialeffekter.