Möte med Pluto
National Geographic Channel tar hjälp av toppforskare vid Johns Hopkins Applied Physics Laboratory i samarbete med NASA för ett historiskt uppdrag att nå vårt solsystems rand med målet att fånga de första tydliga bilderna och data som någonsin registrerats av Pluto.