Nascafolkets sista hemligheter
Tack vare DNA-analyser, 3D skanners och NASAs radarantenner har en grupp forskare lyckas avslöja Nascas mystiska värld.
Tack vare intensiva utgrävningar har ny teknologi (DNA-analyser, 3D volumetrisk skanner, NASAs radarantenner och förstärkt verklighet) och fynden italienska, peruanska, franska och amerikanska forskares fynd kommer att utforskas och hjälpa oss att förstå den märkliga värld som är antikens Nascas och Paracas civilisationer.