Bruno tar sig genom staden i jakt efter dess själ. Driven av sin nyfikenhet, en utmanande fantasi och sin vilda reflektion över verkligheten, hittar han ett nytt sätt att se staden. Bruno samlar mönster, utrymmen och ytor och visar oss staden som vi aldrig har sett den förut.