Need for Speed
I en närmast omöjlig kamp mot tiden ger sig Tobey Marshall (Aaron Paul) ut på vägarna med de allra mest exotiska superbilarna som levererar snabbhet, fara och uthållighet – på riktigt. Här får han testa sina gränser – i en actionfylld åktur.
I en närmast omöjlig kamp mot tiden ger sig Tobey Marshall (Aaron Paul) ut för att hämnas – men det visar sig att hans färd i stället kommer att handla om lojalitet och försoning. Tobey ger sig ut på vägarna med världens mest exotiska superbilar som levererar snabbhet, fara och uthållighet – på riktigt. Här får han testa sina gränser – oavsett hur oddsen ser ut. Need for Speed är en actionfylld åktur som bygger på det populära racingspelet med samma namn.