Nixon
Filmen om Nixon tar en fängslande titt på en komplex man vars möjligheter till att uppnå enastående ting tillintetgjordes av hans kärlek för makt – hans inblandning i konspirationer satte landets säkerhet och USA:s presidentskap på spel.