No Sleep 'til Christmas
Sömnlösa Lizzie och Billy upptäcker att de bara kan somna när de är bredvid varandra. Det som verkar vara ett udda sammanträffande kan vara mer betydelsefullt än vad de skulle vilja erkänna.