Oliver & Gänget
Oliver, en tuff ung katt, utforskar New Yorks gator och hittar vänner för livet i denna animerade klassiker med musik av Billy Joel, Huey Lewis och Bette Midler. Innehåller scener där tobak förekommer.
I denna animerade klassiker baserad på Charles Dickens “Oliver Twist”, räddas den unga katten Oliver av ett gäng hundar och välkomnas in i gänget. Tillsammans med Dodger, Tito och deras vänner utforskar de New York City. Efter att ha blivit adoperad av en ung flicka måste han balansera sina gamla och nya vänner. Men när flickan kidnappas är de upp till dem att rädda henne. Innehåller scener där tobak förekommer.