Oskyldigt dömd
Tom Selleck gör en lysande rolltolkning som Jimmie Rainwood, en helt vanlig man vars liv förvandlas till en mardröm när han sätts dit av två korrumperade poliser och skickas i fängelse för ett brott han inte begått. Rainwood liv är förstört och han svär att han ska hämnas och slå tillbaka och ställa de ohederliga poliserna inför rätta – till vilket pris som helst! Rainwood riskerar allt för att få tillbaka sitt liv och bevisa en gång för alla att han är oskyldig!