På luffen i Beverly Hills
När Jerry, en nergången luffare, försöker dränka sig i en pool i Beverly Hills, räddar den rike Dave Whiteman honom och erbjuder honom att flytta in. Familjen upptäcker att de behöver Jerry och hans ovanliga sätt lika mycket som han behöver dem.