Percy Jackson: Monsterhavet
Tonåringen Percy Jackson är en halvgud och Poseidons son och fortsätter i denna heroiska actionfyllda jakt sina magiska och mytomspunna äventyr! Percy vill bevisa att han inte är en "engångsslända" och ger sig ut med sina halvgudsvänner på en episk resa till det förrädiska Monsterhavet för att finna det magiska gyllene skinnet som kan rädda deras värld – och oss alla!