Pets
"Pets" är en dokumentär som utforskar det fantastiska förhållandet mellan djur och deras människor världen över. "Pets" uppmärksammar hundar, katter, grisar, getter och till och med rovfåglar, och tar oss med på en oerhört rolig och gripande resa som firar kärlek, förlust och slickar längs vägen.
"Pets" är en dokumentärfilm som utforskar det fantastiska förhållandet mellan djur och deras människor världen över.
Denna humorfyllda och hjärtliga film presenterar en blandning av personligheter från vardagliga husdjursägare till hängivna djurräddare till barn som är husdjursföräldrar, och framhäver de unikt vitala kopplingar de har till sina hundar, katter, grisar, getter och till och med rovfåglar.