Phat Girlz
En aspirerande slagfärdig modedesigner kämpar med att finna kärlek och acceptans i en värld full av brudar med heta kroppar.
Den dråpliga Mo’Nique spelar huvudrollen som Jazmin Biltmore, en slagfärdig aspirerande modedesigner i Phat Girlz, en komedi om två storväxta kvinnor som är besatta av sin vikt samtidigt som de kämpar med att finna kärlek och acceptans i en värld full av brudar med tajta kroppar. Tjejerna i Phat Girlz blir omtumlade när de möter drömkillarna som kommer från en kultur där större är bättre.