Pilot
En soldats ande kontaktar Melinda och behöver hennes hjälp. Melinda misstänker att han inte vet att han är död och när hon kontaktar mannens son tror sonen att Melinda är ute efter att lura honom.
En soldats ande kontaktar Melinda och behöver hennes hjälp. Melinda misstänker att anden inte har insett att han är död. Efter efterforskningar får hon reda på att han listats som saknad i strid 1971. När hon kontaktar mannens son tror han att Melinda är ute efter att lura honom, men hon måste få både far och son att hitta ett avslut.