Confetti
En låtsasdokumentär som följer tre par och deras hysteriska och kaosartade kamp mot varandra för att vinna den åtråvärda titeln “Årets mest originella bröllop.”
En låtsasdokumentär om tävlingen ”Årets mest originella bröllop.” Deltagarna är den tondöva Matt (Martin Freeman) och Sam (Jessica Stevenson vars bröllopstema är Hollywoodmusikaler, det energiska tennisparet Josef (Steven Mangan) och Isabelle (Meredith MacNeil), samt de frigjorda nudisterna Michael (Robert Webb) och Joanna (Olivia Colman). Lyckas kärleken överleva kaoset av bröllopsplaner?