Shutter
Ett nygift par upptäcker skrämmande och spöklika figurer på fotografin efter en kuslig olycka där de tror sig ha kört på en ung flicka. De fruktar att händelserna kan ha en koppling och får veta att vissa mysterier är bättre att lämna i fred.