Pluto går till affären
Pluto får en överraskning när Musse skickar iväg honom för att köpa salami hos slaktaren och han måste kämpa för att inte bulldoggen Butch ska stjäla den. När Pluto kommer hem med salamin, ger Musse den till Butch som en födelsedagspresent.