Poltergeist
Från den hyllade filmskaparen Sam Raimi (Spider-Man, Evil Dead) kommer denna skräckinjagande version av en klassiker. Efter att familjen Bowen flyttar till vad som verkar vara ett lugnt hus i förorten, börjar onda andar terrorisera dem. Och när andarna för bort deras lilla ficka, måste familjen Bowen hitta ett sätt att rädda henne, annars förlorar de henne för evigt, i denna skrämmande thriller med Sam Rockwell och Rosemarie DeWitt i huvudrollerna!