Powder
En ung, blyg man som kallas för Powder sliter med att passa in och blir mobbad av sina klasskamrater som inte accepterar hans annorlunda utseende. Men de hemska glåporden slutar när Powder visar upp en mystisk kraft som låter honom åstadkomma enastående saker.
Du har nog aldrig upplevt något liknande, Powder – den rörande succén som publik och kritiker älskade och som du bara måste se. En ung, blyg man som kallas för Powder sliter med att passa in och blir mobbad av sina klasskamrater som inte accepterar hans annorlunda utseende. Men de hemska glåporden slutar när Powder visar upp en mystisk kraft som låter honom åstadkomma enastående saker. Fenomenet förändrar livet för alla i hans omgivning – på ett sätt som ingen hade kunnat föreställa sig. Hollywoodstjärnorna Jeff Goldblum och Mary Steenburgen leder en ensemble i toppklass i denna oförglömliga berättelse om hopp och mirakel!