Melinda's First Ghost
Den första anden Melinda någonsin mötte dyker upp igen, och vill få hjälp att hitta sina föräldrar. Hennes återkomst får Melinda att minnas hur det var när hon upptäckte sin gåva och hur hennes relation till sin mamma förändrades när hon inte kunde förstå vad Melinda gick igenom. Nu när Melinda är äldre och har accepterat sin förmåga, kan hon hjälpa flickan att hitta sina föräldrar så att hon kan få frid att gå vidare.