Prinzessin Lillifee Und Das Kleine Einhorn
Prinsessan Lillifee och hennes vänner njuter av en vacker sommar i Rosarike. En natt visar sig enhörningen Rosalie för Lillifee i en dröm med en brådskande bön om hjälp att ta hand om hennes baby Lisa. När Lillifee vaknar upptäcker hon att Lisa har klivit ut ur hennes dröm som genom magi, och sitter på hennes sängkant frisk som en nötkärna. Men vad har hänt med Rosalie?