Putsväck-pekaren
Eddie och Maries föräldrar är upptagna forskare med väldigt lite tid för sina barn. Efter att ha uppfunnit en tidsmaskin upptäcker föräldrarna att istället för att backa tiden har maskinen börjat göra dem mentalt yngre. Nu måste Eddie och Marie samarbeta för att få tillbaka sina föräldrar till normala innan de åldras tillbaka till ”putsväck-punkten” och försvinner för alltid.