Quiz Show
En spännande titt bakom kulisserna på spänningen och konkurrensen i TV:s hetaste spel! Men berömmelse och pengar blir en hetbädd för skandal när en Washington-utredare (Rob Morrow) avslöjar korruption under frågesportens glittrande fasad. Skandalen implicerar både den väldigt populära mästaren (Ralph Fiennes) och den missnöjda ex-mästaren (John Turturro).