Romy & Michele - blondiner har roligare ...
Två bekymmerslösa partytjejer försöker återuppfinna sig själva för att imponera på sina gamla klasskamrater. Men en bitter före detta bekant avslöjar dem, vilket får tjejerna att släppa loss med sin egen överraskning!
Romy (Mira Sorvino) och Michele (Lisa Kudrow) är två bekymmerslösa partytjejer som återuppfinner sig själva inför sin klassåterträff. Med nya garderober och vilda framgångshistorier gör de ett starkt intryck... tills en tidigare klasskamrat (Janeane Garofalo) avslöjar deras verkliga historia för alla! Men det är då Romy och Michele släpper loss med en egen överraskning... och skandalösa resultat!