Runaway Jury
Från mästaren John Grisham kommer en thriller med Dustin Hoffman, Gene Hackman, John Cusack och Rachel Weisz. En jury-fixare spelar ett dödligt katt-och-råtta-spel med en jurymedlem och en mystisk främling som båda erbjuder att "leverera" domen till högstbjudande. Snart står både liv och miljoner på spel i en pulshöjare full av oväntade vändningar.