Sara E Marti: Il Film
Sara åker på en resa till Sicilien med bröderna Luigi och Guido Catalano. Deras destination är Modica där Sara och Martis mor brukade tillbringa sommarlovet som barn. Sara träffar Saro (Antonio Nicotra), som hon kommer nära. Han är snäll och osjälvisk, men de andra barnen gillar honom inte. Sara vill hjälpa Saro att bli accepterad och hjälper honom genom att organisera en konsert med Marti, som har följt med sin syster till Sicilien och youtubern Leonardo Decarli.