Shadow Conspiracy
Bobby Bishop är nyckelrådgivaren till presidenten som upptäcker att han är måltavla för en hänsynslös yrkesmördare. Bishop tvingas plötsligt att fly för sitt liv och inser att det bara finns två personer han kan lita på: en mentor och en ex-flickvän.
Den populäre actionstjärnan Charlie Sheen styrker denna explosiva thriller om en skrämmande sammansvärjning inom den amerikanska regeringen och den enda personen som kan stoppa den. Sheen spelar Bobby Bishop, en nyckelrådgivare till presidenten som upptäcker att han är måltavla för en hänsynslös yrkesmördare. Bishop tvingas plötsligt att fly för sitt liv och inser att det bara finns två personer han kan lita på: Jake Conrad (Donald Sutherland), som varit hans mentor under en lång tid, och ex-flickvännen Amanda Givens (Linda Hamilton), en grävande reporter. Sanslös spänning väntar runt varje hörn när Bishop – vars tid håller på att rinna ut – tävlar mot klockan för att rädda sig själv och sätta stopp för sammansvärjningen innan den störtar regeringen!