Shanghai Knights
Jackie Chan och Owen Wilson hoppar upp i sadeln igen i Shanghai Knights, den fantastiskt roliga uppföljaren till actionkomedin Shanghai Noon. När Chon Wang (Chan) får veta att hans pappa blivit mördad i Shanghai överger han sin respektabla tillvaro som Carson Citys sheriff i ett moln av damm, och återförenar sig med sin påhittiga sidekick, Roy O'Bannon (Wilson). Tillsammans ger de sig ut i London på en djärv jakt på ära och hämnd, där de får uppleva dråpliga eskapader och hårresande äventyr. Våra hjältar hamnar mitt i en slug plan med syfte att döda hela kungafamiljen. Se Chon ge det viktorianska Storbritannien en kunglig spark i baken när han försöker hämnas sin pappas död och hålla den förälskade Roy på behörigt avstånd från sin syster.