Shine
Shine är en berättelse om styrkan i broderskap, kärlek och frälsning. Det är en berättelse om dans, liv, stolthet, själ och att aldrig glömma varifrån man kommer. Det är nutid, och en reflekterande Ralphi Matas (Jorge Burgos) återvänder till New Yorks El Barrio, hans hem. Ett hem han vände ryggen till efter att hans pappa Ramon Matas (David Zayas), en känd salsamusiker, omkom i en byggnadsbrand.