Skelettdansen
En livlig kvartett av skelett från kyrkogården kommer ut för att spela och dansa hela natten i denna spöklika Silly Symphony, iscensatt till Edvard Griegs makabra musik (anpassad av Carl Stalling). Ub Iwerks uppfinningsrika animation använder massor av kyrkogårdshumor som involverar djur och en skelettxylofon.