Skojar du, eller?
En man blir kär i en vacker kvinna och har sex med henne, men får sedan veta att det är hans syster. Ett år senare, när han fått veta att det inte var hans syster på riktigt, vill han berätta sanningen för henne innan hon gifter sig med en annan man.