Valpgänget i Alaska
Disneys älskade pratande hundvalpar i sitt hittills mest episka äventyr. De skickas av misstag till Alaska, och enda sättet att komma hem är att delta i en episk tävling med hundsläde över de arktiska vidderna. Valparna går ihop med sina nya Husky-kompisar, Shasta och Talon, och samlar allt sitt mod för den väntande utmaningen. Har de vad som krävs för att vinna tävlingen och komma hem?