Speed Demon
När Melindas bil mystiskt slutar att fungera på en enslig väg stöter hon på en argsint ande som konstaterar att någon kommer att dö. Melinda måste försöka tyda en kod som hon kopplar till en hemlig dragracingklubb. När hon upptäcker att Delias son Ned kanske är inblandad i klubbens aktiviteter följer hon efter honom till deras hemliga plats och upptäcker ett hämndrace.