The Descendants
Den likgiltige Matt King (George Clooney) försöker reparera sin relation med sina två döttrar efter att hans fru råkat ut för en båtolycka utanför Waikiki.
Baserat på romanen av Kaui Hart Hemmings, spelar George Clooney i filmen en likgiltig make och far till två flickor, som tvingas återupprätta förhållandet med sina döttrar efter att hans fru drabbats av en båtolycka utanför Waikiki.