Spanarna 2
Dreyfuss och O'Donnell låtsas vara man och hustru och Estevez ska föreställa deras son, så det kan bara bli kaos och katastrof när de ska spionera på grannarna som misstänks gömma ett maffiavittne på rymmen från polisen och en lejd mördare!