Sports Movie
The Comebacks berättar historien om en nedgången tränare, Lambeau Fields (Koechner), som tar en samling college-särlingar och för dem till ett mästerskap. Den ständiga förloraren Fields får till slut upprättelse och blir en vinnare när han räddar förhållandet till familj och vänner och upptäcker att laget verkligen går före jaget.