Step Up 3
En sammansvetsad grupp streetdansare, däribland Luke och Natalie, slår sig ihop med studenten Moose från New York University, och ställs plötsligt mot världens bästa hiphop-dansare i en uppgörelse med höga insatser som kommer att förändra deras liv för alltid.