Stora hajars domän
Det är jättarnas hav. Sydafrika har en dramatisk, stenig kust som strömmarna slår emot. Varma, kalla, rika och grumliga vatten skapar en "hajcentral", med nog med mat för de största. Enorma hajar som vithajen, tigerhajen, tjurhajen, sandtigerhajen och valhajen härskar i dessa vatten.