Storm Squad
Ett elit sök- och räddningsteam kämpar för att rädda människor som fastnat i den rekordstora tropiska stormen Imelda när den drar in över Texas.
Den här dokumentären följer ett elitteam från Texas A&M Task Force 1, som jobbar med sök- och räddning. När den tropiska stormen Imelda slog in över sydöstra Texas med rekordsnabba översvämningar i september 2019, kämpade teamet för att rädda liv och evakuera strandade boende från ett samhälle som hade blivit ödelagt av orkanen Harvey bara två år tidigare.